PerformICSB2Bgroup

Genertel SK
případová studie


  1. Po prvotní on-page analýze a zpracování výsledků a doporučení na stránku jsme pokračovali SEO off-page kampaní.
  2. S klientem jsme stanovili prioritní klíčová slova, která chceme, aby se zobrazovala na první stránce do prvních 10 nebo prvních 4 výsledků vyhledávání.
  3. V současnosti pracujeme na neustálém vylepšování stránky pro SEO a budování relevantních zpětných odkazů.

Výsledek

  • Nárůst návštěvnosti z nebrandových klíčových slov z vyhledávání (SEO) stoupl o 173 %.
  • Nebrandové konverze z vyhledávání (SEO) jsme zvýšili o 2 300 %.
  • Na nejdůležitější klíčová slova (jako: pzp, auto poistenie, online poistenie, poistenie, poisťovne, povinne zmluvne poistenie…) jsme dosáhli na první stránku výsledků vyhledávání. U většiny uvedených slov jsme se vešli do 4 nejvyšších pozic.

LinkedIn Google+