Umíme
Pay Per Click

Cílená reklama vám přinese maximální zisk

Známe pocity marketingových oddělení.
„Ta poslední kampaň se (zase) moc nepovedla. Žádné intenzivnější oslovení. 
Všichni jsou na reklamu alergičtí. Není nákup inzerce vlastně vyhazování peněz?“
Ano, máte pravdu.

Máte pravdu, dokud se nebavíme o PPC reklamě. Ta má totiž jedno velké kouzlo: oslovuje vašeho zákazníka právě tehdy, když se zajímá o vaše služby.

Dobře nastavená PPC kampaň vám přinese nejpřesnější zacílení ze všech médií

Nepracujeme metodou pokus–omyl. A neutrácíme horentní rozpočty, abychom vás zahltili návštěvníky bez potenciálu. 
Zaměřujeme se na splnění cílů kampaně. Na váš zisk.


Neděláme magii. Za nás mluví tvrdá data.

  • Měsíčně přivádíme 3 miliony návštěvníků na stránky klientů.
  • Online marketing děláme ve 34 zemích na 3 kontinentech.
  • V roce 2012 jsme spravovali rozpočet ve výši 6 milionů €.
  • Jsme certifikovaným partnerem společností Google a eTarget.

Všichni naši zaměstnanci jsou certifikovaní specialisté.

 

Podívejte se také na Google AdWords dokument Spolupráce s třetími stranami.

Jak děláme PPC

  • Analyzujeme strukturu a obsah webu pro maximální efekt PPC kampaně.
  • Využíváme celý potenciál PPC systémů, jejich formátů a možností oslovení.
  • Nastavujeme konkrétní cíle kampaně, formy reklamního sdělení i ceny prokliků.
  • V průběhu kampaně vylučujeme a přidáváme klíčová slova na základě výsledků.

Jak neděláme PPC

  • Nespoléháme na svoje pocity, ale vše vyhodnocujeme na základě tvrdých dat.
  • Nešetříme na počtu kampaní, sestav a reklam, pokud je to pro vás přínosné.
  • Nejsme spokojení, „když je to OK“ – hledáme další příležitosti v nových médiích.
  • Nenecháváme kampaně jejich osudu, ale pravidelně je upravujeme a optimalizujeme.  

  • Telefónica O2
    telekomunikační operátor na Slovensku
    Kompletní správa PPC kampaní – mix PPC systémů s cílem zvýšit prodej a kvalitu návštěv.
  • Raiffeisenbank
    banka v ČR
    Kompletní správa PPC kampaní – dlouhodobé i krátkodobé promo kampaně.
  • Prvá stavebná sporiteľňa
    číslo jedna mezi stavebními spořitelnami na Slovensku
    PPC kampaň zaměřená na zvýšení návštěvnosti webu a počtu odeslaných kontaktních formulářů.
  • Notino
    číslo jedna mezi eshopy s parfémy ve střední a východní Evropě
    Kompletní správa PPC kampaní v 9 zemích regionu. CPO model
  • Martinus ČR/SR
    největší slovenské online knihkupectví
    PPC kampaně při vstupu klienta na český trh

Všechny reference

LinkedIn Google+