Umíme
mediální
plánování a RTB

Real-time bidding – konečně cílená displejová reklama!

Nákup mediálních ploch se často podobá kobercovému bombardování.
Víte, kde jsou lidé, kteří vás zajímají.
Ale kromě nich je tam ještě několikrát více těch, kteří vás nezajímají.
A za ty musíte při klasickém nákupu médií zaplatit také.

RTB umožňuje cílit na konkrétní uživatele – již nemusíte platit za imprese, které pro vás nemají žádnou hodnotu. A za ty, o které stojíte, zaplatíte férovou cenu, která se určuje v aukci, nikoliv na základě virtuálních ceníkových cen a nesmyslně vysokých slev.

Díky tomu je display reklama nakupovaná pomocí real time biddingu vhodná kromě budování značky i pro čistě výkonnostní marketing.

 

Mediální plánování a nákup on-line reklamy

Proč se při nákupu reklamy řeší hlavně výše slevy?
Jsou česká média opravdu tak jednotvárná, že se s nimi obchoduje jako s krabicemi od bot?
Copak neplatí stará pravda – čím větší sleva, tím horší kvalita?

O úspěšnosti kampaně rozhoduje přece něco jiného – blízkost média k cílové skupině a intenzita zásahu.

Nikdy nenakupujeme mediální prostor podle cen a vztahů. Neoháníme se výsledky, které nevedou k cíli. Zaměřujeme se na výkon.

Řekněte nám vaše cíle a my doručíme sdělení přesně těm, kterým patří.

Jak pracujeme
s RTB

  • Kampaň nastavujeme s ohledem na celkovou marketingovou strategii klienta.
  • RTB koordinujeme s ostatními mediálními nákupy.
  • Kampaň optimalizujeme na základě dat.

 

 

Jak nepracujeme
s RTB

  • Nesoustředíme se jen na cenu za zobrazení – levné imprese mají většinou také nižší hodnotu.
  • Nespouštíme kampaně na jakýchkoliv plochách bez ohledu na jejich kvalitu.
  • Nepoužíváme RTB za každou cenu jen proto, že je právě „in“ – doporučujeme jej jen klientům, pro které má smysl.

  • Tesco mobile
    telekomunikační operátor
    Launch kampaň na mobilní produkty.
  • Navyslni.sk
    realitní projekt
    Spuštění prodeje developerského projektu.
  • Siemens
    Kampaň zaměřená na propagaci eventů na Facebooku.
  • České aerolinie
    národní letecký přepravce v ČR
    Vstup klienta na slovenský trh
  • 3nity
    luxusní bytový dům v Bratislavě
    Spuštění prodeje bytů exkluzivního developerského projektu.

Všechny reference

LinkedIn Google+