Umíme
AdWords API

Získejte více objednávek při nižších nákladech!

Chceme, aby Vaše inzerce byla maximální efektivní, proto využíváme
nejúčinnější formu inzerce v AdWords, a to inzerci na konkrétní produkty Vašeho e-shopu.
AdWords API využíváme k automatickému vytváření klíčových slov
a cílených reklamních textů na základě Vaší databáze.
Takovéto kampaně dosahují mnohem vyšší míry prokliku, konverzního poměru a nižší ceny za proklik, čímž dochází ke zvyšování návratnosti investic. 

Inzerce přes AdWords API je vždy aktuální – na denní bázi probíhá automatická aktualizace produktů, cen a skladové dostupnosti, která se ihned promítne do kampaní. Automatická řešení, která při správě využíváme, Vám ušetří mnoho hodin práce (ruční správa by u větších e-shopů ani nebyla reálná). Proklik reklamy vždy vede přímo na stránku s detailem produktu.

Jak pracujeme s API

  • Jméno Vašeho produktu dáváme do nadpisu inzerátu, čímž dosahujeme vysoké proklikovosti inzerátu.
  • V inzerátu pracujeme s cenou produktu, čímž vyloučíme nerelevantní kliknutí.
  • Inzerujeme jen produkty aktuálně dostupné skladem.
  • Díky speciální sadě pravidel na úpravy XML inzerujeme i produkty s dlouhým názvem.

Jak nepracujeme s API

  • Nevyužíváme univerzální inzerát pro všechny kategorie zboží.
  • Nenecháváme si chyby ve feedu pro sebe, ale aktivně Vás na ně upozorňujeme, čímž Vám můžeme pomoci k lepší dohledatelnosti v porovnávačích zboží.
  • Nenecháváme API v současném stavu, ale stále pracujeme na nových funkcích pro zvýšení Vaší ziskovosti.

LinkedIn Google+